Harman Kardon Control Amplifier 401

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Splinter226

Harman Kardon Control Amplifier 401

Berichtdoor Splinter226 » vr 14 jun 2019, 7:23

Krasjes op t front. Je ziet ze niet als je 'm niet in de zon zet, maar waaarde. hm. Eindtorren vervangen, ach na nameten de hele reeks voor moderne europeanen. Nog storingen. ok. de kleine condensatoren. Elco's natuurlijk al gedaan. Als t dan bijna af is, valt een platenspeler soms uit. edrading arm vervangen? toch eens testen op een andere bak. niks aan de hand. Via ali bijna al die pico farad waardes besteld. en verder vervangen. Dan dnog de potmeters voor de ruststroom. Nog op de lamp. klinkt lekker. maar dat ene kanaal heel licht, treble. verschil in die potmeters. ok. mooi in balans. Dan op de 230. allebei te licht. ff allebei bijgedraaid op die potmeters. Eerste keer dat ik het verschil kan horen van het draaien aaan die dingen in t geluid. Kan je dus bijna als een buizenbak laten klinken. Heel bizar. Op papier weer waardeloze specs - ik geloof - 73 ofzo. Maar heel lekker op een paar missions model 70. en dan een cd-tjes van spinvis op de marantz 53 waar het binnenwerk van een 63 se in zitten. want alles moest perse zilverkleurig. Ooit een paar obsessies geleden. Alhoewel ;-) Hmmm.

Niet dat al dat werk wat waard is. hahaha. Ach, soms pols ik mensen of ze wel een leuke installatie hebben.
verkoop... pffft..... ;-0)
In het land der blinden....

Terug naar “Versterkers”