Als het 1W of meer is zet ik het er meestal bij (vergeet 't wel 's

In een enkel geval heeft de koolstof de voorkeur (stopweerstand bijv.) Metaalfilm is stabieler dacht ik.
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Ah!buis schreef:In de meeste gevallen is ½W ruim voldoende.
Als het 1W of meer is zet ik het er meestal bij (vergeet 't wel 's).
In een enkel geval heeft de koolstof de voorkeur (stopweerstand bijv.) Metaalfilm is stabieler dacht ik.
Anne
Als je ouder wordt vergeet je steeds meer, zelfs dingen die je nooit geweten hebtOpaBert schreef:Gelukkig vergeet jij ook iets
Ah!buis schreef:Als je ouder wordt vergeet je steeds meer, zelfs dingen die je nooit geweten hebtOpaBert schreef:Gelukkig vergeet jij ook iets![]()
![]()
Anne
PA4URK schreef:Hé Opa Bert, jij bent toch van 'shit, draadje vergeten'?
Al weer een hele tijd niks meer hierPA4URK schreef:Het schiet hier niet echt op met de bouw. Zal wel aan de vakantie, de corona, de zin of het weer liggen. Of alle factoren bij elkaar. Het stagneert dus een beetje. Wel ben ik zondag even bezig geweest met het solderen van wat weerstanden en elco's. Maar toen liep ik ergens tegenaan wat me niet duidelijk is en wat ik waarschijnlijk verkeerd doe![]()
Wat wil je, zwart in 't donker, dubbel niks zien. Kon 't niet wat vrolijker, komkommergroen ofzoPA4URK schreef:De fotokwaliteit laat wat te wensen over maar dat komt door de schemer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast