Goed om te lezen, ik schrik wel een beetje van die updates.
Na Hypex in mijn studententijd was ik er van overtuigd dat de producten even goed als probleemloos waren. De subwoofer die ik voor mijn huisgenoot gebouwd had binnen 10 jaar zijn 3e versterker, de laatste niet meer van Hypex. Maar ook bij merken als Philips (HTR9900 systeem) ging de subversterker snel stuk.
Nu wil ik toch graag 2 Fussion amps, ik denk 2x de FA122 en deze aansturen met deze pre amp:
https://nl.yamaha.com/nl/products/audio ... index.htmlAls tip van Satefan, omdat ik eigenlijk de WXA-50 wilde kopen en later met pre out cinch naar de hypex wilde. Maar digital out is mooier, gebruik ik ook die uitstekende DAC van de Hypex.
Heeft iemand nog een bedenking bij de Yamaha WXC-50 en dan digitaal naar 1 Fusion FA-122, en dan daarmee de andere als slave aangesloten?
Het mooie van de Yamaha is bluetooth + Wifi/ethernet, Musicast multiroom mogelijkheid, springt zelf aan als de TV wordt aangezet, dus voor mijn gezin is dit helemaal handig. En voor mij, door de tip van Satefan, is het ook nog een beetje goede audio met digitaal tot aan de Fusions. Heb meteen de mogelijkheid om ruimte EQ toe te passen, en wat presets. Kortom, dit lijkt me een heel fatsoenlijke manier om aan alle eisen hier thuis te voldoen. De Fusions blijven wel altijd ingeschakeld, maar met de auto signal off functie lijkt me dat helemaal oké.
Ik val in herhaling, maar mis ik iets of is dit een goed team? Yamaha WXC-50 + 2x Fusion...