Inventarisatie Nautiluskast (poll)
Moderator: Beheerdersteam
Inventarisatie Nautiluskast (poll)
Naar aanleiding van een vraag in het nautiluskasttopic, wil ik inventariseren of er mensen zijn die zijn geïnteresserd in participatie bij het maken van zo'n kast.
Dit houdt in dat je kenbaar maakt of je mee zou willen doen om de kosten te delen. Je Pinned jezelf nergens nog aan vast, het is alleen maar een inventarisatie. Mocht er voldoende animo zijn dan kunnen we later alsnog e.e.a. vastleggen.
Er zijn verschillende keuze's, of je wel (ja) of niet (nee) mee wil doen. En als je wel mee wil doen wat je maximale kosten mogen worden voor de nautilusschelp/kast.
Het gaat dus alleen maar om de schelp/behuizing. Units ed moeten nog worden aangeschaft en zélf (het is namelijk ZELFbouwaudio.nl) in elkaar worden gezet. Dat word dan overigens wel een fool-proof methode, olftwel een makkie om in elkaar te zetten.
Wowly
Dit houdt in dat je kenbaar maakt of je mee zou willen doen om de kosten te delen. Je Pinned jezelf nergens nog aan vast, het is alleen maar een inventarisatie. Mocht er voldoende animo zijn dan kunnen we later alsnog e.e.a. vastleggen.
Er zijn verschillende keuze's, of je wel (ja) of niet (nee) mee wil doen. En als je wel mee wil doen wat je maximale kosten mogen worden voor de nautilusschelp/kast.
Het gaat dus alleen maar om de schelp/behuizing. Units ed moeten nog worden aangeschaft en zélf (het is namelijk ZELFbouwaudio.nl) in elkaar worden gezet. Dat word dan overigens wel een fool-proof methode, olftwel een makkie om in elkaar te zetten.
Wowly
Ik zal eens wat foto's van de Nautilus aan de vriendin laten zien.Henkjan schreef:komop, een beetje creatief zeg! en bedenk wel, deze speakers krijgen naar verwachting een hogere WAF dan de doorsnee zelfbouw speakerrho schreef:Ik weet 't niet. Ik vind het beestig interessant, maar ik zou niet weten waar ik nog een set speakers neer zou moeten zetten.
- jantje-secuur
De reden dat ik voor een tweeweg met sub ging was omdat ik al een goede luidspreker heb, en deze lijkt me gaaf om "erbij" te hebben, maar toch voldoende arbeidsintensief om lol te hebben (ben ook wel eens benieuwd naar het werken met polyester enzo).
Ik denk dat kleine nautilussen een hele goede WAF hebben, een grotere moet maar met goed bevallen.....
We zullen zien waar we op uit komen.....
Wowly
Ik denk dat kleine nautilussen een hele goede WAF hebben, een grotere moet maar met goed bevallen.....
We zullen zien waar we op uit komen.....
Wowly