Ik ben op zoek naar Gaming headset. Zo'n gemakkelijk ding waar je niet het hele huis mee lastig valt qua explosies, gillende teamleden, enz. enz.
Om zo'n ding aan te schaffen ben ik op zoek gegaan...
Gisteren was ik dus in de mediamarkt WINKEL om een koptelefoon aan te (gaan) schaffen. Uiteraard ging ik, hoopvol, goed gestemd, enthousiast naar de winkel. Daar aangekomen een prachtig overzicht met veel koptelefoons, alle keurig uitgestald en te beluisteren. Prachtig! Mijn koptelefoon moest echter ook een microfoon hebben, voor game doeleinden. Verderop in de winkel kon ik voor dat 'soort' terecht.
Een verkoper vroeg mij of hij kon helpen. "Ja graag", zei ik

Hoopvol, goed gestemd, enthousiast vertelde ik welk type en merk ik graag even zou kunnen proberen. Ook even luisteren uiteraard.
Dat was helaas niet mogelijk...

Hoezo???

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Een koptelefoon koop je (ik althans) als je weet dat ie lekker klinkt en zit.
"Neen, dat is niet mogelijk", zei de verkoper, ook enigszins teleurgesteld...
Bij een Mediamarkt die prefereert een van de beste te zijn, vind ik dit een uitermate slechte service. Zwaar teleurgesteld, een illusie rijker verliet ik het pand, alwaar lange rijen voor de klachtenbalie stonden. Géén goed (voor)teken.
=> Vraag in dezen; Wie weet waar ik die dingen kan uitproberen? Gewoon, zoals vroeger, zeg maar...
Alvast bedankt voor de hulp

Jullie groetend vanuit een zonnig Amersfoort,
Martin