ds23man schreef:Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...
We zijn gisteren in Breda unaniem tot de conclusie gekomen dat een 10,5 inch de ultieme afmeting is!
En moet zeker in een kast zitten?

Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...
We zijn gisteren in Breda unaniem tot de conclusie gekomen dat een 10,5 inch de ultieme afmeting is!
FR_Aad schreef:ds23man schreef:Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...
ds23man schreef:FR_Aad schreef:ds23man schreef:Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...
Dat onderwerp hebben we maar in het midden gelaten..........
ds23man schreef:Volgens mij gaat het gewoon om een vaste baan Sander.....
Walt schreef:Die dutchdutch 15" fullrange kast kan toch op zich wel in de woonkamer, alleen die sub lijkt me echt te groot...
EDIT: ik zie trouwens dat je samen met Koen K. werkt, geinig!!!
CoenvanDongen schreef:Misschien een idee om het beschikbaar te maken voor de zelfbouw markt?
Dan is de moeite niet voor niks geweestEn je kan er nog een paar eurootjes aan verdienen misschien.
SSassen schreef:Begrijp ik goed dat je huiskamer HiFi inruilt voor de betere PA weergave? Da's een lastige markt, met veel, heel veel, spelers. Niettemin wens ik jullie alle succes, innovatie, vooral uit Nederland, kan ik alleen maar enthousiast toejuichen.
ds23man schreef:Volgens mij gaat het gewoon om een vaste baan Sander.....
jeroen_d schreef:Dan nog steeds hangt die baan af van het succes van dit jonge bedrijf. Ik wens Martijn ook veel succes, het is een mooi product dat echt een klasse beter is dan wat je normaal gesproken hoort. Ik was laatst nog in een theater met mooie moderne dans en bijbehorende muziek. Alleen die geluidskwaliteit, aargh. Daar mag Dutch&Dutch van mij graag wat aan doen!
Jag schreef:Jammer dat Synergy Acousctics ophoudt te bestaan maar gelukkig komt er iets goeds voor terug. Veel succes in de PA markt
Martijn M schreef:Jag schreef:Jammer dat Synergy Acousctics ophoudt te bestaan maar gelukkig komt er iets goeds voor terug. Veel succes in de PA markt
Bedankt, Hinke. Zoals je weet ben ook jij van harte welkom. Laten we binnenkort een datum plannen.
markbakk schreef:Ik vind vooral die laagkast wel een vondst! Jammer dat het met Synergy niet is gelukt, maar heel veel succes in de pro-markt! Al zul je erachter komen dat geluidskwaliteit heel vaak niet het verschil maakt, laat staan de akoestische wijsheden die je in deze producten stopt. Helaas beschikt lang niet al het geluidstechnisch volk over goede oren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten