To OB(ey) or not to OB(ey)....

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

ray5150

Re: To OB(ey) or not to OB(ey)....

Berichtdoor ray5150 » di 17 dec 2013, 21:06

bas focal m180 schreef: To OB(ey) or not to OB(ey)....
Die vraag is beantwoordt namelijk ; bijna iedereen is aan de OB .

Oh :?:
Heb hier anders nog gewoon BR staan.
En m'n volgende word ook weer een BR. :mrgreen:

asterduc

Berichtdoor asterduc » za 01 feb 2014, 10:38

ik kom dit topic tijdens een zoekaktie toevallig tegen en kan het niet laten om te melden dat ik na jaren verzet tegen OB nu al ruim een half jaar aan het genieten ben van die 'tijdelijke' PLANK met drivers.

Wat ik mis? DYNAMIEK, zo effe door de 100 db knallen met bijhorende aardverschuivingen is er niet meer bij, zeker niet met 'slechts' 1 13"er per kant.

Maar okay, toegegeven, ik word een dag ouder, de Ducati heeft plaatsgemaakt voor een oude fiets en de BMW is omgeruild voor een Fordje.

Of dit een tijdelijk of blijvend fenomeen is zal de toekomst uitmaken, maar ik vrees (of hoop) van niet.

Als die reset er komt dan gaat het vermoedelijk terug naar een stoere behuizing! maar tot die tijd blijf ik gegarandeerd genieten van OB!

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » za 01 feb 2014, 10:52

bas focal m180 schreef: To OB(ey) or not to OB(ey)....
Die vraag is beantwoordt namelijk ; bijna iedereen is aan de OB .

Verhip, zie die advertorial nu pas. Waren ze in de aanbieding bij de Mediamarkt? :lol:

P.s. Ed, gaat wel over. Als je ouder wordt, wordt je wijzer in de omgang met je oren maar ambities blijven :mrgreen:
How much wood could a woodchuck chuck
if a woodchuck could chuck wood

hans_b
Ook commercieel actief

Berichtdoor hans_b » za 01 feb 2014, 13:15

asterduc schreef:ik kom dit topic tijdens een zoekaktie toevallig tegen en kan het niet laten om te melden dat ik na jaren verzet tegen OB nu al ruim een half jaar aan het genieten ben van die 'tijdelijke' PLANK met drivers.

Wat ik mis? DYNAMIEK, zo effe door de 100 db knallen met bijhorende aardverschuivingen is er niet meer bij, zeker niet met 'slechts' 1 13"er per kant.

Maar okay, toegegeven, ik word een dag ouder, de Ducati heeft plaatsgemaakt voor een oude fiets en de BMW is omgeruild voor een Fordje.

Of dit een tijdelijk of blijvend fenomeen is zal de toekomst uitmaken, maar ik vrees (of hoop) van niet.

Als die reset er komt dan gaat het vermoedelijk terug naar een stoere behuizing! maar tot die tijd blijf ik gegarandeerd genieten van OB!

Super! Blijf genieten! Doe ik ook al jaren! O:) O:) O:)

PS: je kan een keer bij Jeroen gaan luisteren naar de nieuwe AT woofers dan heb je ook dynamiek
Open en eerlijk, luisteraars laten ervaren wat de voordelen van dipool zijn.
Minder vervorming, minder verkleuring en veel sneller, waardoor je een open en eerlijke geluidsweergave krijgt die boeit!

Groet Hans

Terug naar “Hifi Gerelateerd”