pappaleo schreef:Het forum reageert net zo heftig als caustic soda op kokend water
Jah, de afvoer zit ook steeds verstopt

Moderator: Beheerdersteam
pappaleo schreef:Het forum reageert net zo heftig als caustic soda op kokend water
RobertD schreef:Ik heb er pas ook eentje gehaald. Beetje water en een scheutje Dasty en een paar knopjes van een oude Philips 561 ermee gereinigd. Dat werkt erg goed. Ze glimmen weer als nieuw en waren afkomstig van een zeer verstokte roker. De versterker zelf heeft twee weken buiten staan luchten, want op mijn werkkamer stonk ik de tent uit met die bak. Binnenkort weer verder met de revisie.
Overigens is het bakje wel erg klein. Binnenkort ga ik de schuifpotmeters van deze versterker erin proberen te reinigen.
ray5150 schreef:Ja, inderdaad. handwarm zal ik maar zeggen. zal wel komen door de atomen / moleculen die in beweging gebracht worden door de ultrasoon.
Mag ik vragen wat voor vloeistof jij toepast, Robert ?
RobertD schreef:Sinds ik een Quooker heb is de afvoer in de keuken nooit meer verstopt. EIgenlijk het beste middel: heet water.
SARK schreef:RobertD schreef:Sinds ik een Quooker heb is de afvoer in de keuken nooit meer verstopt. EIgenlijk het beste middel: heet water.
Ik heb eens het verwarmingselement van zo'n Quooker vervangen voor iemand ..... ik kon de kalk gewoon met mijn hand uit het reservoir van de Quooker scheppen, dit was al de tijd dat de Quooker werd gebruikt in het reservoir achtergebleven. Is dit misschien de reden dat de boel bij jou niet meer verstopt?
Pjotr schreef:"Afwasvet" verzeept ook en als dat aankoekt dan krijg je dat met kokend water echt niet weg. Overigens is de keukenafvoer hier nooit verstopt geweest met de close-in boiler op 65 graden. Dus dat is niet een probleem waar ontstopper tegenaan zou moeten. De doucheafvoer daarentegen... En daar zie ik mij toch niet een Quooker ophangen
beijert schreef:Wat wil je nog meer..
IMG_20200702_092927.jpg
Douwe84 schreef:beijert schreef:Wat wil je nog meer..
IMG_20200702_092927.jpg
Ik keek meer op van de snor dan de rest
beijert schreef:Voor wisselfilters, hardwired.
Thuis vind ik het rotdingen.
jvenema schreef:Dat is heel lang geleden, dat ik die in "active use" gezien heb, word ik dan oud?
Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten