bas focal m180 schreef:Marp, wat is een oewebmaster.
viewtopic.php?p=1665345#p1665345
Moderator: Beheerdersteam
rikpost schreef:Dit is wel het eerste draadje waar iedereen het eens is met elkaar
Toch wel een pluimpje voor Bose ,dat is nog nooit iemand gelukt
Aaad schreef:Ik snap alleen niet, als je weet dat Visaton ook ontwerpjes heeft voor "melkpakken" met een FRS8 en een tweeter, die best aardig klinken. Ik heb ooit eens twee kleintjes gemaakt en ik was als consument maar 5 tientjes kwijt aan onderdelen, dan moet het voor Bose als producent toch mogelijk zijn om zoiets te presenteren?
Aad
MichaelB schreef:
Zo ook de allereerste Acoustimass, die klonk in ieder geval stukken beter dan de latere varianten. Alleen al omdat de sub tenminste echt sub was en niet de rommel tot 200-300Hz weergaf en de kubusjes ook een redelijk geluid konden neerzetten.
ray5150 schreef:Zo, is het eruit, lucht op hè ?![]()
Des te meer respect voor Dr. Bose heb ik. Miljardair, erelid van de AES, Oprichter van een succesvol bedrijf dat zowaar eens geen eigendom is van Harman Corparation.
Zie ik jou nog niet flikken met Dinges en Inimini, hoezeer ik het je ook gun.
ds23man schreef:Amar is al twee jaar de pijp uit.
Jerommel schreef:Hmmm...
Respect voor enorm rijk worden van gebakken lucht?
pappaleo schreef:ds23man schreef:Amar is al twee jaar de pijp uit.
En dat streef ik ook niet na.
ray5150 schreef:Hè, wat een heerlijk politiek correcte en ethisch verantwoorde antwoorden.
Nee, jezelf tot je je 67ste kapot moeten werken, om op je 70'ste dood te moeten gaan aan een of andere stomme ziekte, zonder pensioen indexering, da's fijn...
Jerommel schreef:Nou, het mag dus, rijk worden van gebakken lucht, en sommigen voelen zich daar enorm thuis in, zijn succesvol.
Maar respect daar voor? Hm...
Er is al genoeg bullshit in de wereld zonder commercie, dus ach, enzooowww....
satefan schreef:Jerommel schreef:Hmmm...
Tsja...dat heet marktwerking...vraag...aanbod...en daar kun je geld aan verdienen...mensen kopen het. De meesten vinden dus het design en de form-factor belangrijker dan de kwaliteit van het geluid. Ik heb zat vrienden en kennissen die het echt geen bal interesseert hoe iets klinkt. Dus dan is t best nog knap om daar dan zo'n hoge prijs voor te laten betalen. Principe 'het is duur dus goed'. Als je iemand het kwalijk moet nemen dat mr. Bose zo succesvol was dan zijn het zijn klanten!
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten