Jan-Peter schreef:Maar...euh...kan je al zien wat er in NCORE gebeurt waarom het geen probleem is als die clipt?
Ik lees iets over een microcontroller die ingrijpt? Patenten zijn altijd nogal doorspekt met wollig taalgebruik, dus ik worstel daar nog even mee verder.
Even voor de duidelijkheid, zodat daar geen misverstand over bestaat. Het was NIET mijn intentie mij negatief uit te laten over de Ncore, Gerhard stelt dat zo expliciet, alsof ik mijn gram wilde halen ivm. een eerdere discussie met Bruno, da's niet het geval en ZEER ZEKER niet mijn motivatie.
De reden dat ik ernaar vraag is omdat ik vandaag een aantal uren zoet ben geweest met het stoeien met hogere orde lussen in de simulator en d'r ook één heb gemaakt voor een UcD achtig klasse-D ontwerp. Ik zag toen al direct dat de stabiliteitsmarge klein is, en vooral bij vastlopen tegen de voedingsspanning de zaken 'spannend' worden.
Uiteraard heb ik ook gekeken naar het Ncore ontwerp, omdat dat natuurlijk een prachtig voorbeeld is, dus de vraag rees bij mij hoe de Ncore omgaat met complexe belastingen. Da's uiteindelijk wat geleid heeft tot mijn reactie hierboven, het leek mij een legitieme vraag, helaas wordt hij door Gerhard niet zo uitgelegd en da's spijtig.
Kortom, dit was een legitieme vraag, puur uit interesse en niet bedoeld om op enigerlei wijze Hypex een hak te zetten oid. dat zou wel zeer kortzichtig en kinderachtig zijn. Wanneer Bruno en ik ergens een discussie over hebben heeft dat nul-komma-nul te maken met Hypex of de Ncore of wat dan ook, da's iets tussen Bruno en mij. Laat dat aub. volstrekt helder wezen, als dat niet het geval was, dan is dat nu uit de wereld geholpen.
Mediocre is not my middle name.