Met kan op het forum zijn mening ventileren , ook al is dit soms niet rieel maar enige vereisde is wel dat men andermans mening respecteert en open staat om dat aan te horen .
Anders wordt het een monoloog betoog .
Is de essentie van vrijheid van menings uiting .
Walt schreef:Dat is zo, maar volgens mij heeft niemand van ons de betreffende speaker echt gehoord, dus dat blijft gissen.
Voor mij is OB in ieder geval niet heilig. Mijn 30 jaar oude Accuton units in gesloten kastjes waren echt niet zoveel slechter.
Volgens mij met goede units, goede filters, een goede kast, een goede aansturing en een niet te beroerde luisterruimte kan bijna elk concept op het eind van de ontwikkeling uitstekend klinken.
Groetjes Walter
Alle systemen hebben voor en nadelen , ook OB en geen OB , deels OB ook het gaat om de filosofie van de bouwer .
De bouwer van de deels OB waar verhitte discussie over onstaat heeft de voor keur voor een gesloten laag , wil zijn middengebied wat de belangrijkste weergever in het geheel is zonder enige kast invloed laten spelen , en wil waarschijnlijk geen reflexies maar direct geluid in het hoog .
Lijkt mij niets mis mee te zijn met dat idee .