allereerst wil ik even vermelden dat ik nieuw ben. zowel op dit forum als in de car audio wereld. ik weet hier en daar wat, maar ik kan mezelf gaan audiogoeroe noemen

ik ben nu al een tijdje onderdelen en info aan het verzamelen voor mijn build. maar nu stuit ik op een stroomprobleem.
wat ik al heb:
2x 12 inch ground zero gzhw 30spl 3000watt 1500rms
1x ground zero gzpa 1.6000 3000watt op 2ohm
12.5m 70mm² kabel
1x 150amp dynamo voor op mn auto (niet genoeg)
nu loop ik heel erg tegen de lamp aan hoe ik mijn stroom ga leveren. mijn versterker trekt namelijk 324ampere.
ik ben heel erg zoekende naar de accu's die ik wil nemen. ik zit namelijk heel erg met ruimtegebrek. en wil dit namelijk zo effciënt mogelijk benutten. (eigenlijk alleen onder de motorkap en in de ruimte van het reservewiel).
ik heb nu dus een accu van Stinger gevonden de SPP2250. deze is volgens beschrijving ideaal voor builds van 6000watt en is relatief klein. mijn vraag is dus. is dit genoeg voor alles? buiten de standaard accu voor mn auto om natuurlijk. ik weet dat ik met mn 150amp dynamo te weinig vermogen lever waarschijnlijk. maar dat probleem kan ik gewoon oplossen door een zwaardere erin te zetten.
er zit geen haast op met het inbouwen. ik wil eerst gewoon zeker weten dat alles goed is.
laat me alsjeblieft meer weten hierover. en eventuele. handige tips