Wie wil mij helpen?

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

cyborx

Wie wil mij helpen?

Berichtdoor cyborx » za 10 okt 2020, 15:36

Hallo allemaal...

Ik zou zo dolgraag eens wat audio-upgrades in mijn VW Touareg '07 aanbrengen,
Vroeger haalde ik alles zelf los en prutste alles aan elkaar, maar nu zit alles wat ingewikkelder in elkaar en is er een carkit ingebouwd van Parrot. Kortom, als ik nu de radio naar voren trek heb ik geen idee wat er nog bijgeprikt kan worden, zit he-le-maal vol daar.

Helaas is het geluid gewoon ondermaats en ik zou echt heel graag een speaker upgrade willen doen, en daarnaast een extra set speakers+sub+amp inbouwen in de laadbak van deze grijs-kenteken touareg.

Wie zou mij daarbij willen helpen? Ik heb wat foto's van de radio-outputbijgevoegd. Ik zit zelf in Delft, misschien wil er eens iemand kijken, uiteraard tegen betaling. Zou tof zijn als iemand dit samen met mij wil oplossen. Koop ik de benodigde spullen en bouwen we het samen in..

Ik hoor graag!
Groet!
Cyborx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Re: Wie wil mij helpen?

Berichtdoor Henkjan » za 10 okt 2020, 15:58

hoi, welkom hier

speaker upgrade voor zou niet moeilijk hoeven te zijn, als je tenminste makkelijk bij de huidige kan. doe eens een foto hoe dat er uit ziet?
If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser

Bertje
Ook commercieel actief

Re: Wie wil mij helpen?

Berichtdoor Bertje » di 13 okt 2020, 22:57

Met inbouwen ga ik je niet helpen.... :roll:
Maar je hebt in elk geval geen line-level uitgang op die radio. Om een versterker aan te sluiten heb je daarom een high-low convertor nodig om van de speaker-uitgangen een line uitgang te maken. Daarmee kan je vervolgens elke versterker aansturen.
Zie bijvoorbeeld: https://www.hifimotive.nl/product/high_ ... iversen/1/
Alles over car audio: www.12vhifi.nl
Hybrid Audio Technologies: www.hybrid-audio.nl

Terug naar “Car Audio Specifiek”