wie o wie

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

basshead070

wie o wie

Berichtdoor basshead070 » di 11 aug 2020, 1:49

heelluuuuuup ...
hallo beste lezer(s) wie is de superheld die me bewijst dat de onvriendelijke winkel meneer me onterecht uit heeft gelachen na mijn vraag weet u wAAR IK mijn subwoofer zou kunnen laten reparen?! :( resulteerde dus in hard gebulder en de woorden ach mannetje das toch dood met de vervang/smijtweg mAATSCHAPPIJ van tegenwoordig ZUCHT

grrrrrrrr.........
dus nu zit het mannetje te balen met laptop voor de kanis hopend op n wonder hahahaha

ben subloos help aub

lesley

Olaf Markus
ZBA-donateur

Re: wie o wie

Berichtdoor Olaf Markus » di 11 aug 2020, 3:01

Als je even concreet uitlegt wat er aan het hand is met je subwoofer en welk merk en type het is, eventueel met foto's, dan kunnen we kijken of we iets voor je zouden kunnen betekenen.
ZBA donateur.

Ook in 2020!

SARK

Re: wie o wie

Berichtdoor SARK » di 11 aug 2020, 6:33

Ik denk dat het handig is dat je een eigen topic in het item "gevraagd" plaatst ipv in "car audio specifiek", ik kijk bijvoorbeeld nooit in dit deel (behalve nu omdat ik naar berichten van jou op zoek was :wink: ). Als het kan graag foto's, merk en type noteren en een omschrijving wat er aan de hand is .... kun je bijvoorbeeld de conus wel heen en weer bewegen zonder dat je schraapgeluiden hoort? (niet hier antwoorden hè, maar in je eigen nieuwe topic :wink: )
You're getting brutal, Sark. Brutal and needlessly sadistic.
---------------------------END OF LINE----------------------------
Afbeelding
Thank you, Master Control.

Terug naar “Car Audio Specifiek”