Mark Levinson versterker defect

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

MarcoSQ

Re: Mark Levinson versterker defect

Berichtdoor MarcoSQ » do 11 jun 2020, 20:48

Misschien ben ik een tikkie traag van begrip...maar, eigenlijk begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen of laten zien met dit filmpje ?

Doet ie het nou weer goed ? Nee toch ? ( En zo ja ,: hoe dan?). Wat is die verticale heen en weer beweging ?

Toepasselijk liedje trouwens, bij je huidige onderschrijft :lagge:
Voorlopig even niet meer zelfbouwen. Komt wel weer.
Roon ROCK met een beetje DSP op een Intel NUC5i5 in een fanless doosje. HDMI out (want multichannel) -> Anthem MRX710 met ARC Room Correction -> Revel Performa3 F206 (front) en Revel Concerta M12 (rear). Twee stuks SVS SB-1000 (subs)

MichaelB

Berichtdoor MichaelB » vr 12 jun 2020, 8:53

MarcoSQ schreef:Misschien ben ik een tikkie traag van begrip...maar, eigenlijk begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen of laten zien met dit filmpje ?

Doet ie het nou weer goed ? Nee toch ? ( En zo ja ,: hoe dan?). Wat is die verticale heen en weer beweging ?

Toepasselijk liedje trouwens, bij je huidige onderschrijft :lagge:

Ik dacht dat het duidelijk was. Poging tot humor (ben ik blijkbaar niet zo goed in :roll: )

Het werkt weer en ik heb de weg van de minste weerstand gekozen.
Afgelopen week zag ik bij een autosloper in Japanse wagens een versterker te koop staan en deze heb ik meteen gekocht.
Aangesloten en voila: opgelost :yeah:

Alleen nog wat gedoe gehad met de Grom Vline2, maar die werkt nu ook weer briljant, dus ik heb weer CarPlay met touchscreenbediening.

Toppiejoppie, slotje erop (totdat deze versterker het weer begeeft uiteraard, maar tegen die tijd heb ik hopelijk een andere wagen).
"Hier stond iets over Macs, maar tijden veranderen en soms de liefde ook"

MarcoSQ

Berichtdoor MarcoSQ » ma 15 jun 2020, 22:40

Mja, dat kan net zo goed aan mijn defecte humordetectiecircuit liggen hoor ! Fijn dat het opgelost is ! Al blijft het zo natuurlijk knagen wat de fout was, en wanneer ie weer gaat opduiken ;-).

Rammelende versterkers of niet : zo:n Lexus zou ik graag zelf rijden! Dit verlepte electronica ontwerp, past eigenlijk niet bij zo'n auto. Erg fijne auto!
Voorlopig even niet meer zelfbouwen. Komt wel weer.
Roon ROCK met een beetje DSP op een Intel NUC5i5 in een fanless doosje. HDMI out (want multichannel) -> Anthem MRX710 met ARC Room Correction -> Revel Performa3 F206 (front) en Revel Concerta M12 (rear). Twee stuks SVS SB-1000 (subs)

MichaelB

Berichtdoor MichaelB » di 16 jun 2020, 14:40

<off-topic>

Het is zeker een fijne wagen, maar wel met vreemde keuzes ontworpen.
Als de accu los geweest is (of 1 of andere storing) dan moet je alle ramen en het schuifdak opnieuw inleren (maximaal naar beneden en omhoog) anders kan je ze niet vanaf de bestuurder bedienen. Radio is meteen alle instellingen kwijt. Boordcomputer die je evt ingesteld hebt met km-standen mbt service is gereset.

Knopjes voor het inklappen van de spiegels, hoogteverstelling van de luchtvering (die ik eruit gehaald heb) spiegelverstelling ed. zitten buiten het zicht en moet je op de tast doen of naast je stuur kruipen.

Elektrische achterklep geeft een KEIHARD signaal bij openen en sluiten (alleen destructief uitschakelbaar).

Afgezien van die dingetjes, deze wagen is nu 16,5 jaar oud en alles werkt (afgezien van die versterker dan), alles.
Onderhoud is een lachertje. Zelfs alle rubbers van de ophanging zijn nog in prima staat.
"Hier stond iets over Macs, maar tijden veranderen en soms de liefde ook"

Terug naar “Car Audio Specifiek”