En verder ook dat iemand die toch ruim de jaren van verstand bereikt heeft dat "lief" vindt

Die steeds vullende glazen geven wel een warm gevoel vanbinnen

Anne
Moderator: Beheerdersteam
Ah!buis schreef: en -A ken ik alleen van 12AX7-A.Maar geen idee wat die -A mot,zie geen verschil.
Anne
ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
(Sorry, Peter, maar ik vind Bouncy zo lief.)
b_force schreef:Ik denk dat "Precision" gewoon een merk is/was van (bas)gitaar versterkers of anders PA of Sound Reinforcement spul.
Dat uiteraard suggereert naar de bekende Fender kabinetten.
b_force schreef:Valt mij op dat je een mooie Wilkinson VS100 brug hebt, maar niet de vibrato hendel gebruikt![]()
Samen met stemmechanieken die je kunt "locken" kun je bizarre capriolen uitmaken.
Zeker zo fijn als een Floyd Rose systeem, maar minder duur en minder gevoelig voor onbalans (als er een snaar kapot gaat ofzo)
b_force schreef:Lekker old skool foto trouwens![]()
(echt analoog)
Was getekend, De Recyclekoning.
ray5150 schreef:b_force schreef:Ik denk dat "Precision" gewoon een merk is/was van (bas)gitaar versterkers of anders PA of Sound Reinforcement spul.
Je bent niet in de war met Sunn ?
b_force schreef:ray5150 schreef:b_force schreef:Ik denk dat "Precision" gewoon een merk is/was van (bas)gitaar versterkers of anders PA of Sound Reinforcement spul.
Je bent niet in de war met Sunn ?
Sunn? Nee, hoezo?
Na wat google werk kun je vinden dat er ook een merk "Precision" heeft bestaan.
Met Fender doelde ik eigenlijk op de Fender Precision bassen.
b_force schreef:Ik zie dat je het geheel vanuit enkel +9Vdc voedt.
Ik vind het zelf altijd wat praktischer om gewoon symmetrisch te gaan.
Als je enkel een voeding gebruikt (en dus geen batterijen) is er niet echt een technische reden om dat niet te doen.
Aan de andere kant, je kunt zo gewoon direct het schema overnemen dat werkt![]()
ray5150 schreef:VTL1 en 2 zijn zogeheten Vactrol's, Als ik het goed begrijp zijn het analoge optocouplers. welliswaar in Nederland makkelijk te krijgen : Klik.
Maar ik heb geen zin om er ruim 5 euro per stuk aan uit te geven. beetje speurwerk gaf aan dat ik ook zoiets zelf kan maken van een LED en een LDR met een stukje krimpkous.
Aangezien ik nog mooi passende LDR's heb liggen kan ik daar wel eens mee gaan experimenteren. (zie ook foto 4, links-midden-boven.
ray5150 schreef:De prijs bij Farnell is anders ook niet mis, en dan komt er nog BTW en vervoerskosten bij. (USA Delivery)
De fabrikant, ( http://www.excelitas.com/Index.aspx ) doet helaas niet aan samples.
Ah!buis schreef:Ken je dit,in ieder geval niet traag.
Lijkt me ook wel betaalbaar,2€60 bij Farnell![]()
Nee, die ken ik niet, doe vrijwel nooit iets met optocouplers.
Een 6N138 of CNY17 is zeker niet bruikbaar.
ray5150 schreef:Een draaiend lampje ? het is geen zwaailicht....(wil het liefste hier een rijtje stuiterbouncy's planten, maar dat doe ik maar niet...)
[/attachment]
Terug naar “Pro Audio specifiek”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 1 gast