Drivers zijn al gekozen (faital 8fe200 4 ohm, en een sica compressie driver met hoorn). Goedkope DSP oplossing orienteer ik nog op.
Op accusafe.nl (die niet meer actief lijkt) las ik hoe ze hun boominator van stroom voorzien. Een zelfbouw accu van losse 18650 cellen, compact en krachtig.
De uitdaging van het hele project is onder andere een beperkt budget. Verder kan je er meer over lezen in het algemeen speakerbouw, en drivers forum.
Op nkon.nl is zat keuze aan cellen. 6 cellen leveren 21.6v en 20Ah. Daar moet je wel een tijdje muziek mee kunnen spelen op aardig volume. Dat kost ongeveer 20 euro.
Een andere optie is een kant en klare li-ion accu met lader van ebay. Maar dat is minder leuk
De cellen kan je op verschillende manieren en laden. Een soort kant en klaar doosje, wat het een soort powerbank maakt, of met losse onderdelen en printplaatjes opbouwen.
Ik zal dit topic gebruiken om mijn bevindingen op een rijtje te zetten en te delen
als een accu met lader kopen binnen 50 euro van het budget, beter en vooral veiliger is, ga ik dat zeker doen niet lopen knutselen!
Zo iets https://m.banggood.com/DC-12V-15000mAh- ... 70196.html