Er wordt goed gebouwd, hulde

Ook voor mij hoog tijd om aan de slag te gaan. Bijgevoegd de scoreformulieren, om de score van de 14 deelnemers te kunnen noteren. We gaan eerst blind luisteren, zodat je niet
ziet naar welke luidspreker je luistert. We zullen de nummers niet helemaal kunnen luisteren, omdat we anders een heel weekend nodig zouden hebben ipv 1 dag. Ook zal na 14x achter elkaar 7min48 Danse Macabre je aardig neus uit komen.. jammer maar is niet anders. Vinden we wel een weg in.
We zetten de wedstrijdspeakers in willekeurige volgorde neer op steeds dezelfde plek, 3 meter uit elkaar. In de voorwaarden heb ik gesteld dat de monitor bouwers zelf voor een standaard moeten zorgen, maar ik heb hier nog 2 stands staan die ik wel meeneem. Zijn 60cm hoog, er zien er zo uit, aan jezelf of je ze wilt gebruiken:
IMG_1573.JPG
Verder zijn er tafels die je zou kunnen gebruiken, 75cm hoog. Als je wat anders wilt, een andere hoogte, svp zelf meenemen.
Het luisteren doet mee voor 80% in de eindscore, en wordt genoteerd op het 'geluid' formulier. Hierna wordt het formulier ingeleverd.
Na het luisteren wedstrijdspeakers kijken; beoordelen op afwerking, originaliteit en nabouwbaarheid. Deze score wordt genoteerd op het 'overig' formulier. Dit doet mee voor 20% in de eindscore.
We tellen alles op, meeste punten is winnaar, simple as that. Naast eeuwige roem krijgt de winnaar een nixie klokje:
IMG_1572.JPG
Nogmaals dit, we gebruiken luidspreker kabel met 4mm banaanstekkers. Als je wat anders gebruikt op je wedstrijdspeaker svp zelf voor en verloopje zorgen.
Veel van jullie zullen deze feestdagen gebruiken om te bouwen, veel succes allemaal!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.