sander1238 schreef:In overleg met de achterban gaan we terug naar de impedantie meting. Hier klopt geen ... van
Zij ik toch al?

Moderator: Beheerdersteam
sander1238 schreef:In overleg met de achterban gaan we terug naar de impedantie meting. Hier klopt geen ... van
Jag schreef:sander1238 schreef:In overleg met de achterban gaan we terug naar de impedantie meting. Hier klopt geen ... van
En de akoestische offset?
Jag schreef:Heb je ook een gezamenlijke response gemeten? Zo ja kan je die gebruiken om de offset mee te bepalen. Anders gaat waarschijnlijk je gesimuleerde resultaat niet overeen komen met wat je gaat meten.
sander1238 schreef:Jag schreef:Heb je ook een gezamenlijke response gemeten? Zo ja kan je die gebruiken om de offset mee te bepalen. Anders gaat waarschijnlijk je gesimuleerde resultaat niet overeen komen met wat je gaat meten.
Ja ik heb een meting van zowel de onderste wwofer als de bovenste woofer icm de tweeter. ik heb ( meen ik) geen meting van beide woofers icm de tweeter.
Maar hoe bepaal ik vanuit die metingen de offset???
----------------------------------------------------------------------------------------
De impendatie metingen zijn overnieuw gedaan, en ik ben weer begonnen met simuleren. nog lang niet mooi, dus tips zijn welkom.
Het gebied tussen 1000hz en 2000hz moet (in mijn ogen) omlaag, maar hoe krijg ik dat voor elkaar
?
Schermafdruk 2016-10-21 21.20.58.png
Schermafdruk 2016-10-21 21.21.17.png
dre schreef:Bij beide woofers zijn de gegevens en de kastinhoud niet ingevuld.....
sander1238 schreef:Schermafdruk 2016-10-30.png
Is het mogelijk/slim om het geel gemaakte gebied nog iets te laten zakken?
sander1238 schreef:En dit is het uiteindelijk geworden, de onderdelen zijn besteld, eerst maar eens luisteren.
ds23man schreef:Ik denk dat je de tweet nog verder gaat verzwakken.
Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten