Olaf Markus schreef:Ik wil even kwijt dat het je siert dat je lekker met deze dingen aan de gang gaat en er ook over post op het forum. Er zijn met deze drivers bijzonder mooie resultaten te behalen die niets onder doen voor moderne materialen. Toch kun je dan in je enthousiasme vroeg of laat afgevallen worden door forum genoten die vast geraakt zijn in bijna religie achtige toestanden, het geloof dat mooie resultaten alleen te behalen zijn met mooie dure moderne materialen. Ikzelf heb onlangs zeer mooi spelende drieweg systemen gebouwd uit dit soort oude Philips materialen maar dan met mooie filter componenten. Maar als je dan sommige reacties leest tot op de vergelijking met een 1 april grap aan toe dan zet het je echt aan het denken waarom je nou deze mooie ervaring uberhaupt deelt. Binnen een religie zijn er geen zijstraten mogelijk en kunnen geen nieuwe deuren geopend worden, dat is hetgeen ik er bij voel.
Maar goed, dat dus op een zijspoor, bouw lekker door en ik weet zeker dat het je een set hele lekkere luidsprekers gaat opleveren!
Helemaal mee eens

Soms pas ik ook hele dure LS units toe, maar met sommige Philips meuk, kan je verrassende resultaten mee halen.