Shadow schreef:Geen Tray Lix gebruiken, raar spul
Waar zit je mee te spelen qua kleur? Blanke zijkanten en baffle in kleur?
Daar zijn de meningen dan over verdeeld

Ik ga wat proefstukjes maken en ik zie het wel.

Ik kreeg de achterkant er niet meer in... Weer een goede reden voor 'bracing', als je 2 lagen plaatmateriaal gebogen verlijmt blijft het daarna ook gebogen staan... De kast was 26,4 cm i.p.v. 27,1 cm in het midden...
20160127_122911.jpg
20160127_231411.jpg
Het alu stripje zet ik niet helemaal tegen de binnenkant aan, maar bijna geheel aan de buitenzijde van de kast, iets minder dan een millimeter ingesprongen vanaf de zijwand.
Helaas even met de mobiel wat foto's gemaakt, dus niet bepaald scherp. Maar goe
d... het is even een update.
Heb nog meer dingen geleerd vandaag... Als je een mooi stuk MPX met 'dosse' nerf opschuurt zie je daarna de dwarsverbinding door de nerf heen. Vond ik een beetje jammer, maar met de voorplaat erop had het ook wel weer wat leuks. Ach, wat maakt het uit... De baffle blijkt 1 mm breder dan de kast dus komt er tzt wellicht toch nog Zebrano o.i.d. overheen

Voor het weekend (meten) moet er nog:
- Baffle afgewerkt worden (achterzijde) en verlijmd worden op de kast
- een midkastje geplaatst worden (vorm en inhoud staan nog niet vast, lees: moeten nog bedacht worden

)
- er moet een vorm van bracing in
- de achterplaat mag net als de rest wel opgedikt worden met een extra plak 12mm MPX
- dempingsplan (Twaron in de midkamer) voor de laag kast (gesloten is de opzet voorlopig)... Wat zullen we daarmee eens doen
- units + kabels aansluiten en naar buiten leiden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.