Ik kan me het plezier van LBVS bouwers goed voorstellen, en van Needle bouwers ook.
Persoonlijk bouw ik dus omdat ik iets wil ontwerpen, ik zou me rot vervelen als ik 'klaar' zou zijn. Regelmatig heb ik dus een cheap ass setje in de woonkamer.
Moderator: Beheerdersteam
ray5150 schreef:Dat ziet er niet verkeerd uit !![]()
Komen er nog iets van voetjes/spikes onder ?
ray5150 schreef:Maar er zijn toch ook spikes compleet met onderleggertjes ?![]()
http://www.rumoh.eu/nl/177-spikes
pappaleo schreef:Geluidstechnisch schijnt dat weer niet zo best te zijn, maar wel plaatsingsvriendelijk.
markbakk schreef:pappaleo schreef:Geluidstechnisch schijnt dat weer niet zo best te zijn, maar wel plaatsingsvriendelijk.
Lijkt me geluidstechnisch geen ene moer minder dan spikes hoor.
pappaleo schreef:Ik heb trouwens slechte ervaringen met smalle speakers van meer dan een meter hoog op spikes, gecombineerd met het bezit van een kat als huisdier. Cavia's zijn wat dat betreft een stuk minder destructief.
Chris_T schreef:Maar mooie speakers worden dat Leo![]()
Chris_T schreef:Mag ik ook verklappen dat de Mission CP168 heel goed meet.
Chris_T schreef:Ik heb er nog niet naar geluisterd, maar meettechnisch en qua afwerking vind ik hem i.i.g. ruim boven de SD164 staan.
Chris_T schreef:Doh, SDS164 bedoel ik.
pappaleo schreef:Is dat de unit uit de LBVS?
pappaleo schreef:Tadaa !!![]()
Zaterdag in theater De Beemdentil
hannesie schreef:Topic titel wijzigen in Mission Possible?
Je levert zelf het bewijs dat het wel mogelijk is, dus dommer kan het niet.pappaleo schreef:hannesie schreef:Topic titel wijzigen in Mission Possible?
Waarom ?![]()
pappaleo schreef:Tadaa !!![]()
Zaterdag in theater De Beemdentil
Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten