luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic

Moderator: Beheerdersteam

hardbats

Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic

Berichtdoor hardbats » di 05 mei 2020, 19:45

Volledig hoorn (zowel laag als hoog, zowel front als back loaded)
Omnidirectionaal
Iedereen dezelfde drivers

Alle ideeën hebben natuurlijk zo zijn voor en nadelen.
Het zou alleen leuk zijn als er echt geëxperimenteerd wordt, bijv met Omnidirectionaal, hoeveel projecten zijn daar al van hier op het forum? Horens zie ik hier ook niet veel bijv.
Iedereen dezelfde drivers heeft als plus dat iedereen met hetzelfde blanke canvas begint en de verschillen echt aan het bouw werk liggen. Nadeel is dat velen een voorraad drivers hebben liggen die ze op willen maken.

Barry2001
Algemene moderator

Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic

Berichtdoor Barry2001 » vr 08 mei 2020, 9:37

Barry2001 schreef:Zonder gekheid, desktop/pc speaker lijkt me een mooie uitgangspositie voor een nieuwe wedstrijd.

De laatste wedstrijd heb ik zelf georganiseerd, was gaaf om te doen. Tijdens de wedstrijd met hulp van Harry en jury Jeroen, Hans, Hans en George natuurlijk.
Toch kost het al met al best veel tijd in voorbereiding als je het goed wilt doen. Met een andere organisatie geeft het wellicht ook andere inzichten, ik zou het stokje door willen geven aan een ander ZBA lid.
Wie vindt dit leuk om te doen? Kost je alleen tijd dus, communicatie als in pb, regelen dat alles/iedereen er is, etc. En het geeft verplichting, als deelnemers aan de wedstrijd zijn begonnen moet de wedstrijd er ook komen.

Ik stel er graag bij mij op de luisterdag ruimte voor beschikbaar, mocht het zo uitkomen. Luisterdag oost Nederland is altijd de 1e zaterdag in februari.

Nog even een oproepje, wie lijkt het wat om een volgende wedstrijd op poten te zetten?

Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”