www.mundorf.com schreef:MSolder is a pure tin-copper compound for connecting copper-based components.
is daar een beetje fatsoenlijk mee te solderen? en is t nog een beetje te betalen?
Moderator: Beheerdersteam
www.mundorf.com schreef:MSolder is a pure tin-copper compound for connecting copper-based components.
audiomanics schreef:Zou je als Forum-opperhoofd met een briefje niet een monster kunnen aanvragen bij Mundorf... Ik denk dat ze een dergelijke reclame bij een grote doelgroep wel kunnen appreciëren..
Waar ligt de grens? Gratis toegezonden stukje kopersoldeer; een paar gratis condensators; gratis interlinks of trek je de grens pas bij een gratis versterker?audiomanics schreef:voodooless schreef:Tja, ik vind het toch wat anders dan dat iemand het koopt, test en zijn ervaringen deelt.
Het enige verschil hier zou zijn: dat iemand anders het gratis toegestuurd krijgt.. en daar heb ik geen probleem mee...
Kees
richard schreef:voor je het weet wordt je uitgenodigd om artikelen te schrijven voor een audioblad.
sietse schreef:Ik denk dat het spul vooral bedoeld is voor waterleidingen enzo.?
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten