hardbats schreef:Hoe bedoel je?
De onderste laag, op voet nivo, zal ik maar zeggen, zou logisch zijn om daar 1 geheel van te maken.
Tenminste, voor mij zou dat logisch zijn.

Moderator: Beheerdersteam
hardbats schreef:Hoe bedoel je?
ray5150 schreef:hardbats schreef:Hoe bedoel je?
De onderste laag, op voet nivo, zal ik maar zeggen, zou logisch zijn om daar 1 geheel van te maken.
Pjotr schreef:Laat ie nou meer eerst een hard gaan batsen er op. Dan ziet en voelt ie vanzelf wat er allemaal beter had gekund...![]()
hardbats schreef:ray5150 schreef:hardbats schreef:Hoe bedoel je?
In die opening komt in stofzuiger te wonen, althans dat is het idee.Pjotr schreef:Laat ie nou meer eerst een hard gaan batsen er op. Dan ziet en voelt ie vanzelf wat er allemaal beter had gekund...![]()
Er zullen vast nog wel wat kinderziektes in zitten
hardbats schreef:En hij staat op zn eindbestemming![]()
Nu kan het inrichten, aanpassen, toepassen etc beginnen
20210217_184617.jpg
hardbats schreef:Met de komst van de Heuer Front 150 toch wel even na gedacht en een aanpassing gedaan aan de werkbank.
Nu is het net een "zoek de verschillen"![]()
20210222_210653.jpg
Henkjan schreef:wat valt er te winnen?
Pjotr schreef:De werkbank van het jaar prijsHij is lager
maar neem die tip om de bankschroef wat meer naar de (rechter) hoek te zetten ter harte. Niet helemaal op de hoek, zodat je nog wat gereedschap er naast neer kunt leggen. Of kom je dan tegen het dak met je dak
Pjotr schreef:De werkbank van het jaar prijsHij is lager
maar neem die tip om de bankschroef wat meer naar de (rechter) hoek te zetten ter harte. Niet helemaal op de hoek, zodat je nog wat gereedschap er naast neer kunt leggen. Of kom je dan tegen het dak met je dak
OpaBert schreef:hardbats schreef:Met de komst van de Heuer Front 150 toch wel even na gedacht en een aanpassing gedaan aan de werkbank.
Nu is het net een "zoek de verschillen"![]()
20210222_210653.jpg
Heuer 150 Tjee Dat is een zware jonge![]()
Waar je misschien niet zoveel hoeft te betalen als een jaar of 5 geleden , ze zijn een stuk goedkoper geworden![]()
Maar niet lichter
Pjotr schreef:Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken
Shadow schreef:Pjotr schreef:Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken
Oei, ik heb een wand én bakken
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten