Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Gewoon naar de afhaalchinees geeft nog het beste resultaat.
Pjotr schreef:ds23man schreef:Gewoon naar de afhaalchinees geeft nog het beste resultaat.
Is i.d.d. zelf niet meer tehenaan te werken $10 voor 10 stuks 10cm x 10cm in 3 dagen.Punt is alleen dat je het af moet halen in XiaCheng e.d. En dat is zelfs met een Laro een eind weg.
Bezorgen is dan handiger: Gratis per Chinese trekschuit. Doet er een aantal weken over. Of in 2 dagen met DHL maar kost je al gauw 30 euries aan extra sjouwloon.
hardy schreef:Ik ben er ook eens mee bezig geweest, schijnt alleen maar goed te werken met bepaalde toners en printers, het blijft hopeloos in mijn ogen, ik goede vriend van mij had altijd een goed resultaat met zijn HP printer en action papier, tot hij nieuwe originele toner kocht, daarna heeft hij nooit meer een print kunnen maken.
Zelf heb ik hier een brother HL-1430 en een canon LPB5100 laser staan waarmee het ook nog nooit gelukt is.
Ik werk nu gewoon met een inkjet met transparanten en bungard fotoprint, werkt uitstekend, ook voor smd.
Hardy
ray5150 schreef:Nu heb ik er zelf geen ervaring mee, maar het is toch de bedoeling dat je met een strijkbout het fotopapier verwarmt en daardoor de toner overbrengt op het koper ?
Terug naar “Elektronicagereedschap”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten