dre schreef:Stop maar met zweten Leo!
Zweten? Stervens koud in de schuur !
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:Stop maar met zweten Leo!
ds23man schreef:pappaleo schreef:Oh, dat had ik me niet gerealiseerd. Ik heb de liniaal al wel een paar keer gebruikt, maar dan met de bovenfrees. Dan raak je het rubber niet.
En daarom klopt je instelling van je frees ook niet meer.
ds23man schreef:Klopt, maar als je hem nu pakt met huidige instelling klopt dat niet meer met de rand van het rubber.
pappaleo schreef:Zojust nog maar even de tijd genomen om de rubberrand af te zagen volgens de gebruiksaanwijzing. Stinken !
En toen maar een achterwandje voor de TMWW gezaagd uit 18mm berken mpx met de liniaal.
Ik dacht eerst dat mijn diepte niet goed ingesteld stond, zo licht schoof de zaag over de liniaal.
Maar nee, het was een superstrakke supergladde zaagsnede. Unbelievable. Het is de gladste kant van het hout.
IMG_20201231_155026.jpg
Wat heb ik mezelf jarenlang tekort gedaan.
pappaleo schreef:Zojust nog maar even de tijd genomen om de rubberrand af te zagen volgens de gebruiksaanwijzing. Stinken !
En toen maar een achterwandje voor de TMWW gezaagd uit 18mm berken mpx met de liniaal.
Ik dacht eerst dat mijn diepte niet goed ingesteld stond, zo licht schoof de zaag over de liniaal.
Maar nee, het was een superstrakke supergladde zaagsnede. Unbelievable. Het is de gladste kant van het hout.
IMG_20201231_155026.jpg
Wat heb ik mezelf jarenlang tekort gedaan.
die ruimte in de schuur moet gevuld worden natuurlijkdre schreef:Die Leo slaat helemaal door!![]()
pappaleo schreef:Toptent trouwens, dat ToolMax. Tot nog toe alles wat ik bestelde de volgende dag in huis. Toegegeven, dit had ik vorig jaar al besteld
Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten