Staat de eerste noten te strooien!

Nog geen oordeel want waardeloos speakertjes voor de test. Wel doodstil als er geen signaal is. Heerlijk! Geeft toch echt veel voldoening.
Moderator: Beheerdersteam
oorpijn schreef::-({|=![]()
![]()
Staat de eerste noten te strooien!![]()
Nog geen oordeel want waardeloos speakertjes voor de test. Wel doodstil als er geen signaal is. Heerlijk! Geeft toch echt veel voldoening.
Pjotr schreef:Leuk dat beschoeiingshout. Gaat dat wel goed binnen? Mijn ervaring is dat het nat/vochtig moet blijven en dat het binnen door uitdrogen erg gaat trekken en scheuren.
Pjotr schreef:Nogmaals: J8 is niet bedoeld als signaal ingang maar als "Insert" voor een potmeter. Gebruik je die niet dan moet je daar OUT en IN verbinden met een jumperdraadje. En dan de gebalanceerde ingang ook voor niet-gebalanceerd gebruiken!
oorpijn schreef:Room eleven staat hier in de kamer lijkt het, heerlijk
Pjotr schreef:oorpijn schreef:Room eleven staat hier in de kamer lijkt het, heerlijk
Leuke muziekNederlandse band nog wel, kende ik niet. Dan vind je het Postmodern Jukebox kanaal op Youtube ook wel leuk denk ik.
Pjotr schreef:Ja, MELF zijn NiChr metaalfilm en vervormen aanzienlijk minder dan de standaard dikkefilm 1206. Dat hebben we een jaar of 30 geleden al eens op de TUDelft uitgezocht. En omdat het hier juist om hele lage vervorming gaat i.d.d. bewust gekozen. Bovendien zijn ze een stuk betrouwbaarder met handsolderen.
Gebruikers op dit forum: Applebot, CCBot en 0 gasten