De Martijn versterker staat hier nog steeds op een plankje te spelen, aan een labvoeding

Moet hoognodig een kastje omheen. De kast is van hetzelfde type als waar ik de
CA versterker in gebouwd heb, alleen een slag kleiner (heb op eBay een lot gekocht met 4 van deze kasten, 2 voor CA en 2 kleinere hiervoor).
2 stuks dus van deze TPA versterker. 1 ga ik hier thuis gebruiken in een werkkamer, icm een Yamaha WXC-50 streamer. Ruimte voor een extra 230V outlet heb ik helaas niet achterop, daarom een 12V trigger uitgang om de Yam tegelijk mee aan en uit te schakelen. Even gekeken hoe dit werkt bij de Yam, heel simpel, 12V aanbieden is streamer aan, 12V uit is streamer uit. Dit overruled de aan-uit knop op de streamer.
De andere komt in een kantoor(tje) te staan waar iedereen met laptops werkt, en waar vandaan een Bluetooth link kan worden opgezet met de versterker. De BT module die Martijn erop gezet heeft is de
BM64 van Microchip, en heeft een on board antenne. Gaat niet werken in een metalen kast, antenne ga ik afkoppelen en vervangen voor een aansluiting zodat een externe antenne achterop de kast gebruikt kan worden, heb hiervoor mooie kleine 2.4GHz stub antennetjes gekocht. Ik hoop nog eens in de gelegenheid te zijn om te meten of dit 50 Ohm blijft

heb zelf geen netwerk analyzer.
Ingangskeuze ga ik doen met een simpele 4017 teller, om de relais op de versterker print aan te sturen. Mooi compacte push button ipv een draaischakelaar oid, die wordt hier al snel te groot. 2 AUX ingangen en Bluetooth, hier heb ik dit printje voor getekend:
Input select.JPG
Voeding, wordt gewoon een goede simpele standaard linear. De trafo is 2 x 18V, de TPA zal op iets van 50V gaan werken.
PWR supply.JPG
En wapper(tje)s natuurlijk, de aansturing hiervoor is hetzelfde printje als die ik voor de CA gebruik, die is al klaar dus:
VU control pcb.JPG
Voor- en achterkant van de kast:
Front.JPG
Back.JPG
Eea besteld, als het binnen is kan de TPA van de plank af => in de kast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.