Moderator: Beheerdersteam
Ach, als er maar het juiste netsnoer aanzit !Pjotr schreef:Leuk te lezen dat het na zoveel tijd nog goed bevaltBen wel bang dat iemand die niets van transistorversterkers moet hebben, een vervormingsmeter heeft met zo'n draaiijzermeter er nog in. Zou ook maar een goede camera meenemen... En ja, de CA vloekt met alle wetten van een transistorhater: Er zitten naast transistoren opamps in, er zit héél veel tegenkoppeling in en last but not least, er zitten IC/Chip versterkers in (maar niet verklappen hoor
).
Ah!buis schreef:................Ach, als er maar het juiste netsnoer aanzit !![]()
Anne
nanko schreef:...................
En dan is mijn kapotte print nog te repareren, dat zie ik met buizen niet gebeuren.
Shadow schreef:Komt ook omdat dat één component is Bert, issie stuk, vervang je hem, viola, je hebt iets op component niveau gerepareerd
nanko schreef:Netsnoeren, audio verbindingen, trafo's, allemaal uit de "kliko" van de "baas" getrokken.
Bizar dat het toch nog goed klinkt
Ik ga zeker foto's maken van de meetsessie, of ik ze hier ga plaatsen weet ik nog niet.
De persoon in kwestie heeft namelijk niks met fora.
@Bert Jij hebt reserve buizen, ik reserve printen, buizen en print nagenoeg even duur
Ik heb, in het onwaarschijnlijke geval dat er een CA ploft 60 seconden nodig om de print
te wisselen, een buis wissel je inderdaad sneller
En dan is mijn kapotte print nog te repareren, dat zie ik met buizen niet gebeuren.
Pjotr schreef:.
ZE GÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN NIET STUK!
![]()
![]()
(Bij normaal gebruik.)
hannesie schreef:@ Bert Je moet ze ook niet als hamer gebruiken.![]()
hannesie schreef:@ Bert Je moet ze ook niet als hamer gebruiken.![]()
Ah!buis schreef:hannesie schreef:@ Bert Je moet ze ook niet als hamer gebruiken.![]()
Kan wel, TT15.jpg Anne
Pjotr schreef:nanko schreef:...................
Dat zeg je nu wel maar ooit waren er tijden dat dat heel gewoon was:
Buis-reparateur.jpg
Alsmede ook de buizenliefde:
Tube-love.jpg
erik1977 schreef:Ik zag ergens in het topic dat je zelf een spoeltje moet draaien met koperdraad en een accutol iets van 9 windingen met draad van 1mm?
ray5150 schreef:Mooie advertenties, zo zie je ze niet vaak meer.![]()
Dat brengt me op een idee voor een nieuw topic.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 22&t=26704
knuisje schreef:erik1977 schreef:Ik zag ergens in het topic dat je zelf een spoeltje moet draaien met koperdraad en een accutol iets van 9 windingen met draad van 1mm?
Zie de eerste pagina van dit topic.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs Site Explorer [backlinks checker], CCBot en 0 gasten