Je krijgt er op 't eind van de week toch een heel uur bijray5150 schreef:Ik begin het al aardig benauwd te krijgen, over dik 3 weken is het al zover. slik...![]()
![]()

Anne
Moderator: Beheerdersteam
Je krijgt er op 't eind van de week toch een heel uur bijray5150 schreef:Ik begin het al aardig benauwd te krijgen, over dik 3 weken is het al zover. slik...![]()
![]()
ray5150 schreef:Geduld...
ray5150 schreef:Nee, dat was niet mijn uitgangspunt, eerst gaat "hij" een poosje zijn leven slijten op een plankje
Shadow schreef:ray5150 schreef:Nee, dat was niet mijn uitgangspunt, eerst gaat "hij" een poosje zijn leven slijten op een plankje
Met 140 volt tussen de rails?
pappaleo schreef:Ze komen er maar één keer aan.
ray5150 schreef:Neen, ik had helaas eerst af te rekenen met een ander probleem :
20161108_215805.jpg
Wij zien hier 2 x de TL071. eentje blijkt er een fake te zijn, zegen jullie maar welke het is.
Ik weet het nu.![]()
Het bleek dus dat met de fake-TL071 de versterker niet werkt, en dat de + en - 15 volt lijnen die het IC voeden bijna naar 0 Volt getrokken worden...
markbakk schreef:Dat je nog TL071 opamps gaat nabouwen die dan niet eens werken... is niet gewoon de opdruk fout?
Gebruikers op dit forum: Bingbot, CCBot en 0 gasten