Hoe het nu is weet ik niet maar "in mijn tijd"
Dus zorg voor minstens 100Ω totaal tussen de 400V aansluitingen.
Schema, stroom bij de gloei zijn minima.
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Ik meet tussen de beide 400 Volt aansluitingen een weerstand van 158 Ohm Anne, dat zou dus afdoende moeten zijn.Dus zorg voor minstens 100Ω totaal tussen de 400V aansluitingen.
Ik weet het niet helemaal zeker maar zulke afwijkingen komen in mijn tijd...maar "in mijn tijd"konden...
Het is een genoegen om jullie te volgen hier Rein
Kan,als de bedrading niet bij de rand van het gat komt is het prima,anders kleinere gaten met rubber tules.Ik zit er over te denken om onder de voedingstrafo één groot rond gat te maken in plaats van twee kleinere gaten voor de doorvoer van de bedrading.
Denk dat je Schaeffer bedoelt Bert? Als jij dit ook bedoelt Rein, denk niet dat je hier output mee kunt maken anders dan voor Schaeffer zelf. Heb daar wel besteld naar tevredenheid, strak lasergesneden en hebben een tool online staan dus waar je eenvoudig wat in kunt tekenen.Bert61 schreef:Barry liet front platen bij ........ de naam ben ik Ff kwijt
Maar Audiomanic ofzo iets doet dit ook
En maakt prachtige kunstwerken ervan
Ja inderdaad BarryBarry2001 schreef:Denk dat je Schaeffer bedoelt Bert? Als jij dit ook bedoelt Rein, denk niet dat je hier output mee kunt maken anders dan voor Schaeffer zelf. Heb daar wel besteld naar tevredenheid, strak lasergesneden en hebben een tool online staan dus waar je eenvoudig wat in kunt tekenen.Bert61 schreef:Barry liet front platen bij ........ de naam ben ik Ff kwijt
Maar Audiomanic ofzo iets doet dit ook
En maakt prachtige kunstwerken ervan
Andere die je bedoelt is Audiomanics hier op het forum, levert uitstekend werk voor een prima prijs. Weet niet of Kees het ook voor sliptongetjes doet.
Als je mij een ruwe maatschets stuurt, wil ik wel een autocad tekening voor je maken, hoor.PA4URK schreef:Zo, daar ben ik weer. Even druk met andere zaken - werk- en zo. Ik heb eens even zitten denken - ook op m'n werk
- over die chassisplaat. Heeft iemand ervaring om deze in te tekenen en daarna professioneel uit te laten CNC'en met mooie ingegraveerde tekst en zo? Op de andere vestiging van ons bedrijf kunnen ze dat wanneer er een goede AutoCad tekening van het object is. Ook een pdf of jpeg kunnen ze omzetten naar AutoCad en vervolgens CNC'en. Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken?