daphile

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
    (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

snoef3

Re: daphile

Berichtdoor snoef3 » di 12 jan 2021, 15:28

Nog even een update: het draait naar tevredenheid. squeezebox touch in huiskamer, classic op slaapkamer en laptopje met daphile op studiekamer. En daphile is daar meteen ook als squeezebox player.
Er is een losse cdrom drive op aangesloten die nog ergens in de kast lag, voor het rippen van cd's en wat gaat dat geweldig goed!
En nog een usb schijf met muziek. En er komt nog een klein usb dacje.

Echt top dit Daphile. Wilde even mijn enthousiasme delen.

(alleen hetg gratis squeezer als app op de telefoon werkt slecht. tijd voor een betere app)

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 12 jan 2021, 15:55

Als je een snelkoppeling van de Daphile "webpagina" op je thuisscherm zet heb je ook een soort van een app. En anders kun je Material Skin plugin in de LMS zetten.

Material werkt hier alleen niet op de wat oudere iPads. :-(

snoef3

Berichtdoor snoef3 » di 12 jan 2021, 16:04

dat is ook nog zo leuk ja, besturen met andere laptop maar mijn telefoon heb ik als ab makkelijker bij de hand dan mijn laptop.
dus ik zoek een app voor op mijn android gsm.

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 12 jan 2021, 16:23

Ik bedoel, ga in de browser op je Android naar je Daphile. Maak daar een snelkoppeling van de "pagina" naar je home screen. En je hebt een "App"

snoef3

Berichtdoor snoef3 » vr 15 jan 2021, 16:28

FR_Aad schreef:Ik bedoel, ga in de browser op je Android naar je Daphile. Maak daar een snelkoppeling van de "pagina" naar je home screen. En je hebt een "App"

nooit zo bedacht maar het werkt inderdaad. dank voor de tip. gooi ik de andere app eraf.

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”