Ik zoek een BT-boardje om zelf een simpele Bluetooth ontvanger te maken.
Ik weet dat er enorm veel versterkerboardjes, incl. bluetooth, zijn voor kratradiotjes et cetera maar ik zoek echter alleen een BT-ontvanger.
Ik wil namelijk met mijn smartphone/tablet via BT spotify kunnen afspelen op mijn klusradio op zolder.
Op dit moment doe ik dat met een verloopkabel van 3,5mm jack naar RCA stereo.
Dit heeft als nadeel dat het uitgangssignaal op de 3,5mm jack 150millivolt is, mijn versterker moet dus ontzettend hard staan in vergelijk met de tuner als bron. Dit is dus irritant als ik schakel tussen AUX (waar de verloopkabel dus op zit) en de tuner. En ja, het volume van de tablet staat hierbij op MAX.
Ik wil dus een klein bluetooth ontvanger maken als projectje.
Helaas zoek ik dus een boardje met 2xRCA uitgang en ook nog eens een uitgangsvoltage van tussen de 1 en 2 volt.
Een alternatief is 3,5mm jack uitgang, als het uitgangsvermogen maar 1 a 2 volt is.
Wie o wie weet er voor mij een boardje te koop?
ik zoek dus zoiets maar hier is het uitgangsvermogen niet bekend (en heeft geen 2xRCA)
https://www.tinytronics.nl/shop/nl/audi ... etooth-5.0
PS:ik ben een redelijke electronica-n00b, maar heb al een klein kratradiotje in een munitiekistje gemaakt met een 220>12volt adapertje en TA2024 en autospeaker en heb een auoyeau soldeerstationnetje

vragen? post ze hier of stuur gerust een PB, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Maarten