Ik heb er een "heatsink case" om zitten, daarmee blijft de rpi 4 steeds binnen de toegestane waarden. Bij elk gebruik, tot fotobewerking met alle 4 processorkernen op 100% aan toe. Ik heb hem nu zelfs overklokt naar 2.175 GHz.
Maar met die case past er geen HAT op. En er past ook geen GPIO flatcable/verlengkabel in de uitsparing in de case. Dat is dus voor jouw toepassing niet handig. Het zou eventueel nog met van die jumperkabeltjes moeten kunnen.
Ik heb geen idee hoe warm het wordt met alleen audio streamen, maar de temperatuur is in rust, zonder koeling, al hoog in de 40. Met een HAT er op zal dat best op kunnen lopen. En hoe functioneert de HAT bij temperaturen tot 80 graden?
Op zich zal een rpi altijd gaan minder snel gaan draaien om oververhitting te voorkomen. Maar om plezier van al dat rekenvermogen te hebben is denk ik koeling nodig. Overigens heeft ExplainingComputers op YouTube interessante video's over koeling van de rpi 4. Een simpele fan, zonder heatsink, koelt eigenlijk al genoeg.