erik1977 schreef:Taita schreef:Ik heb inmiddels ook de Spotify connect plugin onder max2play aan de praat. Daarmee kun je streamen via de normale Spotify userinterface die max2play dan ziet als een apparaat onder de windows of android app. Is veel makkelijk dan die Spotify app onder de squeezebox waar je geen fatsoenlijke zoekfunctie had en je je playlists niet goed kan bewerken.
Hoe heb je die aan de praat gekregen?
Ik heb het ook geinstalleerd en op de max 2 play webinterface zie ik dat het geinstalleerd is maar de pi zelf start alleen jivelite op.
Ik heb gewoon instructies gevolgd:
- download link invullen in max2play downloaden en installeren
- Spotify account en wachtwoord invullen
- Output device kiezen (beetje verwarrend, je krijgt een enorme lijst waaruit ik mijn hifiberry digi+ spdif heb gekozen
- Daarna heb ik de autostart spotify connect service ingesteld
- Tevens heb ik de autostart van de squeezebox uitgezet. Daar zou het fout kunnen gaan, volgens toelichting houdt squeezebox de connectie met geluidskaart vast waardoor Spotify connect geblokkeerd wordt.
- Na een herstart viel me op dat de digiberry digi+ niet leek op te starten (lampje toslink bleef uit). Maar onder Spotify zag ik Max2play nu wel als device. Na aankiezen ging het toslink lampje branden en had ik muziek.
N.B. zorg dat je je volume laag zet in Spotify. Het volume niveau tussen de oude Spotty app en Spotify is enorm. Ik blies bijna mijn luidsprekers op na het inschakelen.
Jivelite ken ik niet.