Audioquest dragonfly red

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
    (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Wowly
Beheerder

Audioquest dragonfly red

Berichtdoor Wowly » vr 08 nov 2019, 23:45

Jup, omdat ik stiekum toch erg veel luister via mijn mobieltje, toch maar eens een mobiele usb dac gekocht. Een dragonfly red. Dit werkt ook bitperfect met flinke bitrates. Nu aan het testen, maar verschillen zijn eenvoudig hoorbaar. Had eigenlijk nog beter gehoopt, maar ben er nog een beetje mee aan het klooien. Heerlijk....

Barry2001
Algemene moderator

Re: Audioquest dragonfly red

Berichtdoor Barry2001 » za 09 nov 2019, 8:52

Hallo Jan, luister bijna dagelijks naar een Dragonfly. Laptop dan, telefoon eigenlijk niet omdat ik het verschil daar echt minimaal vond. Eea over gepost, ervering staat hier.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » za 09 nov 2019, 13:11

Heb m ook voor mn telefoon, een duidelijk verschil maar niet spectaculair. Mss dat met echt goede oortjes of headphone t beter te horen is (ik gebruik gewone apple earpods (bedraad)). Nadeel vind ik wel dat t ding z'n stroom uit de telefoon haalt en dat je niet tegelijk kan laden en luisteren
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » za 09 nov 2019, 17:58

jup inderdaad. Overigens ik het op mijn set duidelijk te horen. waar voorheen nauwelijks diepte en klankkleur te bemerken valt, is dat nu erg mooi! Had van mij wel wat meer gain mogen hebben..

toetertje

Berichtdoor toetertje » za 09 nov 2019, 19:32

Henkjan schreef: Nadeel vind ik wel dat t ding z'n stroom uit de telefoon haalt en dat je niet tegelijk kan laden en luisteren

https://nl.aliexpress.com/item/32833735 ... lsrc=aw.ds

Terug naar “Streaming Media”