stemmen maar!
nominaties staan hier:
viewtopic.php?f=56&t=24834
Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
-
- Beheerder / Site Admin
Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
“If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser
-
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Buiten de investering van het daarmee gemoeide kapitaal, de durf en het anders te willen doen, heeft mijn respect voor de set van Harry.
Hans
-
Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
How much wood could a woodchuck chuck
if a woodchuck could chuck wood
if a woodchuck could chuck wood
-
Pjotr schreef:Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
Helemaal mee eens.

Ik ben alleen niet 100% objectief
-
Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen
)
Op basis hiervan is de keus (onafhankelijk van financiële overwegingen - of voor mijn part met-) duidelijk.
groet,
Aat
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen

Op basis hiervan is de keus (onafhankelijk van financiële overwegingen - of voor mijn part met-) duidelijk.
groet,
Aat
That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.
-
- Ook commercieel actief
AatV schreef:Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen)
groet,
Aat
Dat zal dan wel Breda 2018 worden, te druk met andere dingen.
Fusion Filterdesign
Terug naar “Projecten van het jaar”