voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 11 februari 2013 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
RobertD schreef:Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
RobertD schreef:Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
mtb schreef:Onbescheiden als ik ben, nomineer ik natuurlijk mijn compacte buizenversterker, zie het het einde van viewtopic.php?f=7&t=17227.
ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
ray5150 schreef:ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.![]()
viewtopic.php?p=1588660#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
dre schreef:ray5150 schreef:ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Nominatie 2013!
lekker betrouwbaar publiek!
dre schreef:ray5150 schreef:ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Nominatie 2013!
ray5150 schreef:dre schreef:ray5150 schreef:ds23man schreef:BertDB schreef:Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Nominatie 2013!
Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !
toen draaiden we op dat kleine klasse D bakje dat erachter stond, kijk maar naar de bdradingray5150 schreef:Kijk ze eens zitten genieten !
ds23man schreef:Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
Henkjan schreef:de kachel van Ray
Terug naar “Projecten van het jaar”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten