voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2010 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2011 18:00
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan schreef:jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2010.
voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2010 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2011 18:00
Wowly schreef:De SATelites en de RAPides van Asterduc. ........
(kon zo snel even geen mooie foto van het eindresultaat vinden?)
ik denk dat de SAT in 2009 al gereed was, dus dan zou t dit jaar gaan om de RAPide?Marp schreef:Bij deze wat bijbehorende linkjes: Concaeve RAPide en Concaeve SATelite
als geruststelling voor mensen die vinden dat 2 jaar over een project doen lang is: mijn surroundsMarp schreef:Van Henkjan is er ook nog zijn Paasproject 2010. Misschien nog meer?
Henkjan schreef:ik denk dat de SAT in 2009 al gereed was, dus dan zou t dit jaar gaan om de RAPide?
bedankt Jan. De SATelites zijn een 2009 project. De RAPides komen niet aan het niveau van de SATelites, maar zijn wel een veelvoud goedkoper en veel eenvoudiger te bouwen.Wowly schreef:De SATelites en de RAPides van Asterduc. Waarom, klankmatig vond ik ze erg indrukwekkend (heb de RAPides geloof ik niet gehoord, maar die schijnen nog beter te zijn dan de SATelites,)
tijd hebben we allemaal voldoende, met hem efficient te benutten en de juiste prioriteiten te stellen haal je er het beste uit.Wowly schreef:Waar ed zijn tijd vandaan haalt weet ik niet, maar mooi is het wel!! (kon zo snel even geen mooie foto van het eindresultaat vinden?)
asterduc schreef:... en de RAPide projecten van BertDB, Vinculum en Hannesie (met RAPide Wooferkast)
Terug naar “Projecten van het jaar”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten