Onder het motto, verzin een titel.
Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.
Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.
Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )
De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.
Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
alleen rechts ( nog )
Moderator: Beheerdersteam
-
Re: alleen rechts ( nog )
Welkom Ed!
Passed over: Pass Aleph 5
Kleine subjes bouwen (2xSDX12) met mfb
Nog een mooie monitor voor daar bovenop met de JA-8008 en T035
Kleine subjes bouwen (2xSDX12) met mfb
Nog een mooie monitor voor daar bovenop met de JA-8008 en T035
-
edjuh schreef:Onder het motto, verzin een titel.
Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.
Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.
Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )
De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.
Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed
Ook Zendamateur?
shit draadje vergeten 

-
- Beheerder / Site Admin
welkom Ed
“If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser
-
edjuh schreef:Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed,
en wat ga je bouwen? een versterker, een draaitafel? of een setje stereo speakers?
“I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work” - Thomas Edison
-
Terug naar “Stel je eens voor”