Cheers!

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Seed7

Cheers!

Berichtdoor Seed7 » vr 25 sep 2020, 17:33

Moest me van @Shadow hier voorstellen. Goed dan, al heb ik niet zo veel te melden.
In de jaren 80 en 90 heb ik redelijk wat luidsprekers gebouwd, samen met een bouw-maat (die niet meer onder ons is), waarbij ik me chassis en kasten bezig hield en hij zich met de filters. Daarnaast heb ik een aantal draaitafels gebouwd en meestal ook weer weggegeven, net als de luidsprekers. Op een gegeven moment had ik er tabak van en heb gewoon iets gekocht dat klaar was. Musical Fidelity (piept en kraakt en durf hem niet meer aan te zetten) & Translator (surrounds defect) en nog later Graaf, Zingali (ook de surrounds defect) en Nottingham.

Momenteel luister ik voornamelijk via de koptelefoon via een DIY "phonomopped" en bijpassende DIY koptelefoonversterker van de zelfde ontwerper. Koptelefoon met name om links rechts verschillen van m'n oude oren weg te compenseren en er hier en daar toch nog wat hoog in te persen.

Recent kwam ik weer een wat oudere sub woofer driver tegen in de opslag. Een waarvan ik dacht dat die al lang weg was omdat het een beetje een onding is. Een Exodus Audio Tempest II. Er is ook nog een Hypex 8.0 (geloof ik). Het grotere broertje (18" Maelstrom) had ik ooit in de HT set samen met een 7-ta CT230's. Die grote sub is weg, de onderdelen van de CT230's zijn er nog, kasten niet meer. Dus vandaar dat ik hier maar eens kwam 'snuffelen'. Zal tzt een draadje voor de Tempest starten. Want iets meer dan het kale tv geluid in de huiskamer mag wel.

Cheers

Shadow

Re: Cheers!

Berichtdoor Shadow » vr 25 sep 2020, 17:46

Welkom hier!

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » za 26 sep 2020, 13:05

Welkom!

PS: je weet dat we erg van foto's houden hier?
:foto:
If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser

dre

Berichtdoor dre » za 26 sep 2020, 13:10

Seed7 schreef:Moest me van @Shadow hier voorstellen. Goed dan, al heb ik niet zo veel te melden.

Cheers

:rofl: :rofl: :rofl:

Welkom! :goedzo:
Потому что это возможно!

Terug naar “Stel je eens voor”