Ik ben Thomas, 27 jaar en een geboren en getogen Groninger. Bij mij werd de audio-verslaving op 18-jarige leeftijd aangewakkerd door mijn oom die mij een prachtige Aurexx Crystal 1 buizenversterkertje cadeau deed voor mijn verjaardag; net zo een als hij zelf en mijn neef ook hebben. De halve familie hooked zeg maar... Maar uit alleen een versterker komt geen geluid (als het goed is...). Ervoor hing eerst een Nikko Beta II voorversterker, gevolgd door een Audiolab 8000Q. Erachter KEF Q1 speakers, later (nu nog) de Focal Aria 905. Als bronnen eerst een rampzalige cd-speler die steeds kapot ging van Advance Acoustic, later een Audiolab M-DAC, Cambridge Audio NP30 en Bluesound Node 2.
Zoals het hoort bij een scholier/student met een beperkt budget, was het vooral heel hard sparen en kleine stapjes maken door de Aurexx te modificeren. Soms een stapje vooruit, soms een stapje achteruit en soms deed 'ie even helemaal niets meer, maar leerzaam was het zeker! En het zelf willen bouwen begon steeds meer te kriebelen. Zodoende kwam er dan ook een DDDAC 1794 NOS hier in huis te staan met een streamer erin geïntegreerd (liefkozend The Sourceror genoemd) en heb ik een mooie LM3886 versterker met RelaixedPassive gebouwd (The Amperor). Van beide geen bouwverslag gemaakt (

Dan nog even over mijn gebruikersnaam Knightsamoht. Vroeger was ik in het bezit van een trui met mijn naam erop, gebreid door mijn oma. Natuurlijk stond daar Thomas op, maar mijn vader beweerde bij hoog en bij laag dat het Samoht was. "Kijk maar in de spiegel!" Dat is toen blijven hangen, wat zich vooral uitte in een verhaaltje wat ik schreef in groep 3 over ene Ridder Samoht die woonde in een kasteel waar niet gerookt mocht worden. Jaaaaaaa, ook toen was Thomas al heel wijs. Soort van... Nou ja, dat ben ik dus.