Hallo allemaal,
ik ben Erik, 25 jaar en woon in Utrecht. Mijn hele leven ben ik eigenlijk al bezig met muziek luisteren en heb van mijn ouders de voorkeur voor classic rock mee gekregen en prijs mezelf erin dat ik best snel ben met nummers herkennen

Sinds vorig jaar ben ik er ook achter dat ik van goede kwaliteit geluid hoor, toen kreeg ik nl. de Sennheiser HD 569, ik merkte elke keer dat ik ze op zette weer blij was met de geluidskwaliteit en dat gevoel nam maar niet af. Begin dit jaar kwam ik op het idee om zelf eens speakers te maken door het YT kanaal kirby meets audio en heb ik nu ook de welbekende Overnight sensations gemaakt samen met m'n vader. Dat gaf erg veel voldoening en ik ben ontzettend tevreden met de kwaliteit. Daarnaast heb ik nog 2 VU metertjes gemaakt

De DIY audio smaakt naar meer, ik zit al te denken aan een subwoofer te maken met een HiVi M8N speaker en een koptelefoon standaard te maken (misschien met een CNC?

). Kortom, het lijkt me leuk dit forum te gaan volgen en hier op weg geholpen te worden en op weg te helpen mocht het ooit nog zo ver komen

Groeten,
Erik