Leeuwarden schreef:Graag een volledige bouwbeschrijving in Jip & Janneke zodat het 1 op 1 na te bouwen is...
haha dat is een beetje een probleem , ik dacht er net aan om een topic er aan te wijden, 1 omdat ik heeel heeeel graag mijn werk hier van zou willen maken. maar dat zal ik nader toelichten. maar tegelijkertijd ben ik zelf super blij met alle hulp die ik heb gekregen voor verschillende projecten op diyaudio etc. en maak ik veelvuldig how to video's omdat ik het graag zelf ook kijk.... dus ik zit een beetje in een split maar ik ben me ook bewust dat de meeste mensen hier gewoon dingen zelf willen maken , en dat dit sowieso niet de mensen zijn die snel mijn luidsprekers zouden kopen.... want wat is de lol daar van

als je ook iets zelf kunt bouwen.
ik denk dat ik een niew introductie topicje doe als mensen het ok vinden, ietswat uitgebreider met wat links naar hoe je zelf iets kan bouwen ?
bij de weg, mijn speakers waren te koop.... maar echt een verkoper ben ik niet schijnbaar haha ik vind het ook moeilijk te pijlen of iemand het gewoon leuk vind of beleefd is of iets ook echt graag zou willen hebben. de prijs was voor het prototype per paar 900,-

(de helft van wat ik in gedachten had voor verkoop)ik heb het niet een keer vermeld , wist ook niet of dat wel de bedoeling was dus heb het geskipped

. had wel prijsjes uit geprint, met al mijn gegevens , maarja er was zoveel te luisteren en zoveel mensen dat ik alles een beetje vergeten ben. het zelfde geld voor een uitleg

ik kan prima een halve dag praten over deze dingen maar ik had niets voorbereid haha dacht komen gewoon wat mensen luisteren en die zeggen dan dat het jammer is dat het in de grote ruimte toch wat reserve mist

hihi ik heb stiekem toen iedereen weg was nog even met Tony gekeken of ik hem kon laten clippen/klapperen maar de versterker was daar helaas wat te zwak voor... dus goed nieuws