dre schreef:Heb je dat uit de Donald Duck?
Je zou het bijna denken......
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:Heb je dat uit de Donald Duck?
Pjotr schreef:Dat levert meer vragen dan antwoorden op. Moet er sowieso niet een komkommer bij? De 5e optie kun je misschien beter aan de baby vragen wat die liever heeft. Maar waarom dan die frees bij voorkeur op zondag?![]()
John P schreef:Trouwens, normale mensen liggen op Zondag om 10 uur met een kater in bed. Tenminste dat deed ik toen ik nog normaal was.
anonamemouse schreef:Oh... Als ik een optie in de poll toevoeg verdwijnen de eerdere resultaten... Sorry...
ray5150 schreef:Dat is toch een orgel ?
Bert61 schreef:Ja je moet gewoon rekening houden met elkaars wensen, de Zondags rust is in de bible belt een zwaar goed.
Maar het is niet een plicht . En als je een klusje hebt wat niet kan wachten , bijvoorbeeld lekkage, moet ook hun daar begrip voor hebben
MechanicalAnimal schreef:"Het is verboden op Zondag zonder strikte noodzaak gerucht te verwekken, dat op een afstand van meer dan 200 meter van het punt van verwekking hoorbaar is."
anonamemouse schreef:MechanicalAnimal schreef:"Het is verboden op Zondag zonder strikte noodzaak gerucht te verwekken, dat op een afstand van meer dan 200 meter van het punt van verwekking hoorbaar is."
Ik vond mijn noodzaak ontzettend strikt!
Nou; ik zou het ook niet leuk vinden als mijn buurman ongevraagd mijn gras komt maaien, zondag niet maar doordeweeks ook niet.grimoire schreef:... en die mag op zondag het gras niet eens maaien van de buren...
Tsja dat gaat wel ver vind ik. Daar zou ik dan toch lak aan hebben, dan zijn de buren maar iets minder blij
richard schreef:Nou; ik zou het ook niet leuk vinden als mijn buurman ongevraagd mijn gras komt maaien, zondag niet maar doordeweeks ook niet.grimoire schreef:... en die mag op zondag het gras niet eens maaien van de buren...
Tsja dat gaat wel ver vind ik. Daar zou ik dan toch lak aan hebben, dan zijn de buren maar iets minder blij
ds23man schreef:richard schreef:Nou; ik zou het ook niet leuk vinden als mijn buurman ongevraagd mijn gras komt maaien, zondag niet maar doordeweeks ook niet.grimoire schreef:... en die mag op zondag het gras niet eens maaien van de buren...
Deed mijn buurman dat maar....
VintageHarry schreef:En, hoe hoe is het frezen verlopen vanochtend?
grimoire schreef:ds23man schreef:richard schreef:Nou; ik zou het ook niet leuk vinden als mijn buurman ongevraagd mijn gras komt maaien, zondag niet maar doordeweeks ook niet.
Deed mijn buurman dat maar....
haha inderdaad, of dan teminste zijn eigen tuin eens een beetje onderhouden
Terug naar “Houtbewerking, etc”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten