Ik bestel een trafo WEL via DHL

Echter DHL stond voor de deur met noggeens een rekening van 50€ .
Moderator: Beheerdersteam
hardy schreef:Bert61 schreef:167€ komt toch een 50€ bij aan import belasting en admin kosten en een levertijd shipping van 35-40 Werkdagen
Als je mazzel heb 167€
Komt niks bij, wordt vanuit europa verzonden en ook best snel
Marp schreef:hardy schreef:Bert61 schreef:167€ komt toch een 50€ bij aan import belasting en admin kosten en een levertijd shipping van 35-40 Werkdagen
Als je mazzel heb 167€
Komt niks bij, wordt vanuit europa verzonden en ook best snel
Vinculum schreef:Good call. Die Anet's zijn goedkoop voor een reden.
Zoals met alles geld: goedkoop is duurkoop.
FredM schreef:Topic is al behoorlijk stil gevallen. Wordt er niet meer zelf geprint? Is het beter om een print buiten de deur te laten maken?
Ben zelf wel geïnspireerd geraakt in Hengelo met de speakers van Satefan.
satefan schreef:Ook hier wordt nog behoorlijk geprint hoor. Voor mijn luidspreker maak ik de meeste onderdelen zelf. De cilinders van 200cm diamter en 240cm hoogte heb ik onlangs laten printen, omdat dit niet in 1 keer kan op mijn printer. Heb ze eerst in 2 delen geprint en gelijmd, maar nu een keer uit 1 stuk laten printen.
Satefan
hardy schreef:satefan schreef:Ook hier wordt nog behoorlijk geprint hoor. Voor mijn luidspreker maak ik de meeste onderdelen zelf. De cilinders van 200cm diamter en 240cm hoogte heb ik onlangs laten printen, omdat dit niet in 1 keer kan op mijn printer. Heb ze eerst in 2 delen geprint en gelijmd, maar nu een keer uit 1 stuk laten printen.
Satefan
Dat zijn grote !!2 meter bij 2.40 meter, voor op een festival podium zeker
, en waar staat die printer eigenlijk?
Terug naar “Houtbewerking, etc”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten