iets in dezelfde prijscategorie wellicht ? het is voor een nieuwe 2.1 werkradio/ boombox voor tijdens de verbouwing

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Nooby schreef:Ik zoek 2 stuks hivi B3N of S, heeft iemand die slingeren ?
iets in dezelfde prijscategorie wellicht ? het is voor een nieuwe 2.1 werkradio/ boombox voor tijdens de verbouwing
hannesie schreef:O:) en beantwoord.
One World Concepts schreef:Nooby schreef:Ik zoek 2 stuks hivi B3N of S, heeft iemand die slingeren ?
Wat moet het kunnen?
Nooby schreef:hannesie schreef:O:) en beantwoord.
En weer retour.One World Concepts schreef:Nooby schreef:Ik zoek 2 stuks hivi B3N of S, heeft iemand die slingeren ?
Wat moet het kunnen?
Het moet samen met een TB W5-1138SA (heb ik nog liggen) een bluetooth speaker worden ter vervanging van mijn speaker met de TB W5-1611. geheel mag niet groter worden dan 20 liter.
Versterking met een all in one bordje met dsp.
One World Concepts schreef:Ok, dan zijn er namelijk heel erg veel (goedkope) keuzes. Zeker als het actief wordt in een bluetooth speakertje.
ray5150 schreef:Ik had voor een paar tientjes wat bij de kringloop gehaald, maar goed, dat is mijn mening...
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten