Adam Audio HM2 (defecte tweeters) GERESERVEERD

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

rizm

Adam Audio HM2 (defecte tweeters) GERESERVEERD

Berichtdoor rizm » wo 20 jan 2021, 9:39

Adam Audio HM2

Van deze prachtige set luidsprekers zijn jammer genoeg de tweeters opgeblazen en een van de kasten heeft drie gedeukte hoekjes (zie foto's). Verder zijn de kasten in goede staat. De frontjes zijn er nog bij.

Deze set komt uit 2009 en kostte toen 1500 euro. De tweeter is een AMT tweeter ontwikkeld door Adam Audio. De woofer is de 7-360 HEX van Eton. De filters zijn origineel voorzien van Audyn Cap MKP condensatoren.

De tweeters zijn nog nieuw te bestellen via Adam Audio of de importeur Amptec. De kosten hiervoor zijn 245 euro inclusief verzending voor het paar. Omdat ik niet van plan ben de luidsprekers zelf te gaan gebruiken, laat ik het vervangen van de tweeters graag aan iemand anders over.
Ik heb zowel beide woofers als de filtercomponenten doorgemeten en deze zijn nog netjes binnen spec. Nieuw setje tweeters erin en je hebt een luidsprekerset die op behoorlijk hoog niveau speelt.

Vraagprijs: 150 euro. Deze set is te bezichtigen in Groningen. Verzending is mogelijk. Kosten en risico voor de koper.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

rizm

Re: Adam Audio HM2 (defecte tweeters) GERESERVEERD

Berichtdoor rizm » wo 27 jan 2021, 10:31

Verkocht!

Terug naar “Archief”