Bluesound Node 2 met opstartprobleem

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

hanselchen

Bluesound Node 2 met opstartprobleem

Berichtdoor hanselchen » vr 06 nov 2020, 19:30

Te koop aangeboden, nog een Bluesound Node 2.

Ca. 3 jaren geleden aangekocht toen er glasvezel in huis kwam, als vervanger van de 'good old' radio tuner.
Met dit apparaat had ik me bedacht om mijn vertrouwde radiozenders vanaf mijn tablet te kunnen streamen en zo toch het tuner gevoel te behouden.

Echter een tijdje na de aanschaf is die nauwelijks in bedrijf geweest, omdat onze provider tevens een berg radiozenders aan bleek te bieden,
én ik (met mijn digitale inzicht 0) er gauw genoeg achter kwam dat een 3 tientjes Bluetooth ontvanger precies hetzelfde voor me kon betekenen...

Na zo heel af en toe eens aangezet te hebben was het telkens weer gezeik met dat ding;
Dan zag die de app niet, dan weer mijn vastgezette radio's uit het geheugen, dan weer geen connectie met spotify.
Het kwam er telkens op neer dat ik eerst een half uur moest klooien om wat geluid te krijgen.

Sinds pakweg 2 weken staat het apparaat continue op rood en is verder morsdood.
Na er nog eens een uurtje tijd en ergernis in te hebben gestoken geef ik het op, ik ben hem helemaal zat, Bluesound heeft gewonnen.
Resumé: Start niet meer op, de Play/Pauze knop en de lamp aan de voorzijde blijven permanent rood, verder is er geen beweging in te krijgen.

Omdat ik totaal geen affiniteit met dat digitale spul heb en er geen tijd meer in wil steken, gaat die de deur uit.
Dus hierbij aangeboden, misschien dat er alhier door een handige en/of ervaren techneut interesse is om een poging (lees: gok) te wagen.

De prijs, Tja moeilijk te bepalen voor een mogelijk permanent defect apparaat. 30 euro?
Ik hoor het graag als er interesse is.

Groeten Hans
Elektronics
Combo's
Heads
En Nearfields

Bertje
Ook commercieel actief

Re: Bluesound Node 2 met opstartprobleem

Berichtdoor Bertje » vr 06 nov 2020, 19:33

Verkocht, stuur maar op.
Alles over car audio: www.12vhifi.nl
Hybrid Audio Technologies: www.hybrid-audio.nl

hanselchen

Berichtdoor hanselchen » vr 06 nov 2020, 19:43

Bertje schreef:Verkocht, stuur maar op.

Je hebt PB Bert.
Elektronics
Combo's
Heads
En Nearfields

Shadow

Berichtdoor Shadow » vr 06 nov 2020, 19:53

hanselchen schreef:Omdat ik totaal geen affiniteit met dat digitale spul heb en er geen tijd meer in wil steken, gaat die de deur uit.

Zou ik als vervanger de Yamaha WXC50 of als het met ingebouwde versterker mag, de WXA50 mogen aanbevelen, prima apparaat en de hikjes die ie in de 3 jaar dat ik hem heb heeft gehad hadden allemaal met netwerkapparatuur er om heen te maken e.d.
Er zijn meer mensen hier met deze streamer / voorversterker en die zijn er allemaal content mee.

Terug naar “Archief”